Quattro Colori

Jag snoozade i en timme, och jag vet inte om det är bra eller inte. Om de kanske stressar kroppen för att vakna sen somna om, vakna och somna om igen, för att sen vakna ännu en gång. Eller kanske att de så att man blir piggare av att dra ut på det.



Idag ska jag ringa samtal, först till en brud som heter Helena sen till Külers kontor. Jag ska höra med Helena om vad som händer, jag fick nämligen ett brev hem där de stod att jag nu är "anställd som barnskötare på ulvsunda förskolor" och jag förstod inte riktigt. Jag måste också ta upp att jag sticker till Norge nästa fredag, att jag inte var beredd på att få jobb när jag bokade resan, det är trotsallt bara en dag, en fredag.

Sen träffar jag förhoppningsvis Alice lite senare under dagen. Det behöver hon, det behöver jag. Sen börjar Yogan 18.30.

Håll ut
//Lo

Kommentarer
Postat av: nikita

Ni är så otroligt vackra ni! :)

2010-01-25 @ 15:12:33
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0