Kiss my life

Äckligt dålig uppdatering. Trisst.
Här är jag igen, nya tag, och i ryggsäcken har jag ett nytt färgsprakande år att se fram emot.
Jag har jobbat idag, 08:00 - 16:00, och dagen har gått i ett svep. Underbara barn som får mig på så bra humör, om man bortset från allt bajs och snor...



Nu ska jag iväg till gymmet, äntligen. Har också haft ett litet upphåll med det. Känns mindre bra. Men ingen tid att gnälla nu, im on my way. Kommer stå redo och pepp kl 18.30 för ett BodyPump-pass. Heja på mig!

håll ut
PUSS
//Lo


Kommentarer
Postat av: Maria

Long time no see! Vart har d tagit vägen!!! Här är man o kollar, men d va inte här! :( Snyft ;(

2010-01-04 @ 19:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0