Gör en sång som barnen sjunger

Onsdagen den 6/1 håller sina armar öppna med kärlek och lugn. Jag har ätit frukost, beställt filmer och ska nu klä på mig för att ge mig iväg till IKEA med mamma och pappa. Musiken mina öron hör har namnet "Vi kommer aldrig att dö".
Jag har mitt halsband på mig och dagen blir bra, det vet jag om. Eftersom jag inte fick något svar på frågan om vad ni trodde de stod på mitt halsband, Faith/Power/Believe eller Love så kan jag ju tala om att det står POWER.



Jag kan ju skriva lite när jag kommer hem, lägga upp en bild eller två, så får ni se vad jag gjort medans ni saknat mig och legat sömnlösa om nätterna. Då kanske ni förstår.

Vackra vindar, till er
//Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0