Flat Beat

I mitt blod rusar rött vin, socker och känslor. Jag har haft en jättehärlig middag med Bror och Cassandra. Snackat om allt från himmel och jord. Jag är i ett tillstånd där jag har inspiration och den kreativitet jag äger talar till mig. Nu sattes Prince på också, det gjorde allt så mycket bättre!



Jag ska till Thailand 31 Mars, en onsdag, med familjen. Tanken slog mig och jag kände att jag ville tala om det för er, ni vackra som jag inte har en aning om vilka ni är. Över hälften som kikar in här är ju folk jag känner, men ingen av er vågar erkänna att "det är just DU som läser min såkallade blogg".
Jag ska till Koh chang. Värdelöst att lägga upp en bild. För om man skriver "THAILAND" på google så kommer de upp palmer, skinande sol, blå himmel och turkost vatten, hur mycket säger de er? Ok, ett varmt land, en fin ö. Tack.

Det är fredag, och har jag en känsla av att du har det så sjukt bra just nu.
//Louise

Kommentarer
Postat av: Maria

Jomen, jag läser alltid din blogg. Det e så kul och du skriver så fina dikter. Hoppas ni får kul i Thailand, synd at vi inte kunde åka med. Kram

2010-01-29 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0