Everyone knows, it's friday tomorrow

Go'kväll!
Jag sitter lugnt och lyssnar på "Anders & Putte - Nöjd" och tänker på hur det var när man var barn. Hur bekymmerslös man var, och om hur glad man blev för alla fina ord man fick höra, man levde fullt ut i nuet. Härligt. Men mindre härligt att man tappar de. Så fort man "ska bli vuxen", och där var hinderbanan igång.

Jag ska till Norge imorgon. Widedilihuuu. Jag åker med tåget från Centralen 06:15, hejohå. Jag är framme i Karlstad.. nu ska vi se på biljetten här, 08:45. I Karlstad byter jag tåg, som går till Oslo Galleriet. Och jag är framme 11:50. Det ska bli skönt med en liten tripp, andas in luft av ett annat island. Här kommer jag!


//Lo


Kommentarer
Postat av: nadia

åååh du ser ut som hon naima som vann top model.. riktigt fint!

2010-01-21 @ 09:20:11
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/
Postat av: lo

men nadia, du är bara konstig. och tack

2010-01-24 @ 22:52:21
URL: http://louielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0