Det är torsdag, och snart helg!

Espresso och gröt svalnar för att jag inte ska bränna mig och tappa smaksinnet. Därför sitter jag här och för över mina tankar och min tyngd jag har på sinnet.

Vill bara tala om att jag var på jobbet igår från 06:30 till 19:30, det är 13 jävla timmar och alltihop är ju bara sjukt. Och idag stänger jag, jag slutar 18:00 och det känns sådär lagom roligt måste jag säga. Men jag ska inte vara bitter, det finns för många av dem.

Jag önskar er en fin dag, med många leenden som strålar mot er. Leenden på oväntad tid och plats, då blir allt mycket härligare!
//Louise

Kommentarer
Postat av: Patrik

Lo lo lo! 13h är ingenting :) get used to it, så kan arbetslivet vara!

2010-01-29 @ 01:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0