896382


Gokväll på er!
Ikväll har jag .. inte gjort så mycket. Tränat, ätit middag (självfallet), åkt in till stan med hopp om att få träffa en vän. Med inte blev de så inte, det blev istället en kort visit på perrongen och sen hem igen.


Sitter här i mörkret, med tända ljus och musik vid min sida. Idag har väll varit en hyffsat bra dag, mycket gjort. Jobbat, lagat middagen till hela familjen (väldigt ovanligt) och tränat. Känns bra.
En grej, en mycket viktig grej. Disneymusik är, magiskt. Haha låter verkligen klyshigt, men den är ju det? Vacker och med fina budskap, som medicin? Faktiskt, jättebra om man är på dåligt humör eller är ledsen. Hakuna Matata, Circle of life (en värld full av liv), The bare necessities (var nöjd med allt som livet ger), Strangers like me (sånna som jag), Colors of the wind (färger av en vind) m.m.

Trött är jag, det kan jag inte säga att jag inte är. Har nog slått rekord idag. Jag har nog gäspat, kanske... 30 ggr? de känns lite väl mycket. Sov rätt dåligt inatt. Ja, och nu är klockan 01:00.


Godnatt
Varma långa kramar
//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0