Äppelskrutt


Hej alla vackra människor!
Jag mår bra. Hur mår du?

Jag måste bara börja med "She's Not Me - Madonna", lyssna på den, den e bäst. Jag lyssnar så mycket på den att jag egentligen tröttnat, om jag ska vara ärlig. Har den också när jag undervisar haha, så det blir lite tjatigt, MEN Madonna fungerar jämt, vilket humör man än är på.

Ja, tillbaka till, mig.
Igår satt jag uppe till kl 03:00. Jag som hade bestämt att lägga mig tidigt, runt 10-11. Men så blev det ju inte. Jag satt istället hela natten och kollade tips om kost och motion, recept på protein-vitaminrika måltider man lätt kan slänga ihop innan träning/efter träning. Mellanmål etc.
Hittade en "hälsoblogg" där en kvinna skriver om allt från himmel till jord, inom träning och kost.
Anna Nystedt: www.blogg.piggelina.se - Där har ni henne! Fantastisk människa.



Ha en bäst dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0