!


Morrnmorrn!
Fick sova ut, skönt. Eller fick och fick, jag stängde av alarmet på mobilen som stod på 10:00 och somnade om snabbt igen, och vaknade halv 1, vilket höjdare haha.

Så nu har jag klunkat i mig frukosten och ska inte göra någonting nu. Får se om jag åker in till stan, har faktiskt så mycket som 300:- yes! Det är ju rea, så man borde nog få nånting iallafall.

Jag tror jag är galen. För jag blir lugn när jag köpt något, som en drog, låter ju bara larvigt. Kan åka in till stan, och tanken är inte alls att köpa något. Men så går jag in i en affär, och så börjar suget av att "bara ha" något komma fram, och då är jag fast. Då kan jag inte gå ut från affären utan att ha köpt något, speciellt om jag ser något som är bra och hyfsat billigt. Jaja, vilka problem man kan ha va. I-LANDs problem, här är jag.

Här har ni recept & bild på min goda frukost:
- 1 liten banan (mogen)
- 1 liten avocado (mogen)
- 2 1/2 dl havremjölk

- (Om man vill kan man lägga till linfrön)

* Bara att mixa allt till en fin grön smet, färdigt!
Bra att också äta en macka, ett ägg eller yogurt med ev. nötter eller bär till denna underbara smoothie. Så håller du dig längre och får i dig det du behöver. Du slipper också bli sådär jobbigt hungrig som man lätt blir efter frukost.



//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0