13:44

Goddagens allesammans!
Jag har ändrat design på bloggen som ni förhoppningsvis ser, haha. Ville först ha allting helt svart.. men insåg snabbt att det är en färg jag alltid väljer framför alla andra fina färger som aldrig får något värde av mig. Så nu, välkommen gröna färg, hoppas du kommer att trivas.

- Tanke nr1: Staden med mamman idag, vid 5 tiden, handla lite och sedan kanske glida förbi Nautilus Elite eftersom vi väl är i stan. Får se hur mycket klockan blir, jag vill iaf gå på spinningpasset..

- Tanke nr2: Nytt liv. Nya möjligheter. Jag förtjänar att må bäst, det vet jag om. Det är mitt eget ansvar att uppfylla mina viljor och visa mina känslor så att jag mår bra och kan uppnå lycka.

Ha en bra dag!
Dagens stjärna går till: Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0