Your eyes

Du! får mig på bra humör. Du är det lilla extra i vardagen, det lilla ljuset som värmer och älskar, regnet som inte kommit för att förstöra utan för att förgylla, det är du (och du vet vad jag tycker om regn). Du får mig att känna mig speciell och nöjd med mig själv. Jag känner mig speciell när jag får äran att vara med dig, titta på dig och bry mig om dig. Genom att vara din vän.
Jag vet ingenting om framtiden, jag är ingen astrolog (även om jag önskar att jag var det) så har jag en stark vilja. Min vilja med dig Alice, är att aldrig släppa din hand, jag tänker inte göra det, oavsett. Jag vet ingenting om framtiden, därför lever jag nu, jag ser dig idag för den du är och för att du är du.
Jag älskar dig. Alice Gillgren Rydé

PS. alice, tack för låtarna du la in på min "tchill" lista på spotify. closer, today, only you, starmile och sky. och juste! på mitt pluggschema, det var jätte fint ritat. små saker betyder oftast så mycket mer än vad man tror. DS.


Tack för mig
Ha en glassig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0