Tandläppstift är de nyaste

Godmorgon alla hjältar
Inatt har jag fått sömn, 8 timmar, perfekt! Och inte nog med det, jag har jättemycket tid nu att bara ta de lugnt hemma, andas och varva ner (min kropp går på högvarv vid sådannahära tider). Klockan är strax 09:00 och jag ska inte vara på plats förens 10:30. Kanske ska ta ett bad? Springa ett varv runt jorden? Se om farmor har de bra i himelen? Köpa hund?

Igår blev en dag fylld av färg, smink, karuseller, trollkarlar, ben-pilbågsskytt och allt i ett jäkla tempo. Jobbade från 11:00 - 18:00 och direkt efter åkte jag bort mot frihamnen där Körslagets kamror rullade.
Snacka om att jag var trött. Hade sovit 3-4 timmar också, den e rätt skön. Underbart att få gnälla lite. Nu ler jag.

Idag är de samma schema. Showa, sen hem och sova, äta först.
Mamma och pappa är hemma! Synd bara att jag träffar dem först på morgonen då jag har mitt underbart strålande humör...



Bilder kommer komma, från dessa färgsprakande dagar.
//Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0