Noomi Rapace

Godmorgon, eller kanske goddag
Torsdag och jag vaknar hemma hos alice, ensam och med träningsvärk. Väldigt mysigt faktiskt. Alice är snart tillbaka, hon har varit och jobbat (brukar vara tvärtom, så det var skönt att det var det min tur denna gång som fick sova vidare).
När denna energiflicka är tillbaka ska vi ut och äta lunch någonstans.

Igår var jag på Utbildningsmässa på kulturhuset med min käraste storebror. Det är precis som en gymnasiemässa, sådär rörigt och när man kliver in så vet man plötsligt knappt varför man är där. Förvirrad och i andra tankar går man runt och samlar på sig massa informationspapper, som för det mesta bara innehåller skräp. Men vi samlade iallafall på oss massa "skräp" och fick faktiskt hjälpen vi behövde.
Sen, nu kommer det, sen så gick vi ut från kulturhuset, och jag flippade, eller rättare sagt, min plånbok flippade. Köpte en massa roliga saker, bara bra saker, enligt mig.
- Silikonskydd till min iPod
- Hörlurar till min iPod
- Träningslinne
- Träningsbyxor
- Massageboll bild här
- Byxdress
- Två böcker (RosaBandet-veckor på Bokia, 2 för 99!)


hon är ju rätt snygg ju


Nu ska jag fixa mig
Hejdå!
// Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0