Plockepinn

Hejhejhej!
Jag ska snart dra iväg, mot Alice. Träffa henne och Dora, en som som jobbade med Alice i Grekland i sommras. Snabbinfo är alltid trevligt. Vi ska ut med massa härligt folk. Så nu är jag sminkar och färdig, dock inte påklädd det jag ska ha, eftersom jag inte bestämt mig än för vad jag ska ha på mig.. Den e jobbig.

Igår jobbade jag. I förrigår jobbade jag, och på kvällen var jag på körslaget med en härlig vän från lund, Vilhelm! Det var jätteroligt. Men var så trött, hade så konstig energi, jag var som en bebis. Om jag va tyst eller satt still i några sekund fanns det en stor chans att jag somnade, så jag var sådär barnsligt övertrött.
Jag snackade med Marcus, en vän, senare på kvällen och hans sa att man nästan aldrig är så glad som man är när man är övetrött, man kan liksom skratta åt vad som helst, det har ju alla varit med om. Senare i samtalet skrattade jag så jag både dreglade och grät av att Marcus sa "Det är som att käka snickers på löpband". Det säger det mesta..

Nu ska jag glida vidare och ni ska få bilder från sminkning, kläder och massa annat kul en annan vacker dag. NU bjuder jag däremot på en fin bild från kvällen på körslaget, då jag var sådär härligt energifull/lös?
Här har ni mig och Vilhelm!



Jag känner på mig att kvällen blir galet bra.
Det ska jag iallafall se till att den blir!
//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0