Paradise Hotel 2009

Min vän (men som jag förtillfället tyvärr tappat bort lite i den stora världen) Cimon. Han ska vara med, eller ÄR med i årets Paradise Hotel som kommer sändas nu till hösten. Trailern har börjat rulla och spänningen bara stiger mer och mer..
Jag trodde helt ärligt aldrig att han skulle vara med i "ett sånt" tv-program. Tv, visst, men inte Paradise Hotel. Det är ett väldigt ytligt och öppet program och jag har inte direkt sett honom som "en sån" som ska medverka i "en sån" show. Usch, jag låter så fördomsfull.
Det ända jag hoppas på är att han behåller den varma människa han är.. Och står för sig själv, inte ändrar på sig för att det just handlar om tv. Är nog lätt hänt.
Insåg just att jag verkligen saknar honom. 

Här har ni honom. Heja Cimon! Heja!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0