Oh Baby! Your time is right now!

Strax ska jag iväg till åhlens. De hetaste ryktet just nu är att det finns "lösögonfransar, 2 för 99 kr" asbra, jag som behöver TVÅ par,precis nu. Ska kika förbi Johanna på samma gång eftersom hon jobbar där, på Robert Choklad, säga hej och ge henne en kram är planen.
Klockan 18:00 är det möte på NackaForum, eller.. "ForumNacka" som det så konstigt kallas.

Nu ska jag tvätta bort mina fina röda läppar innan jag drar.
Här har ni lite bilder! (kläderna till kommande dansgig)








Fotograf: Karl-Johan D. (min storebror)

Hej då!
// Lo


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej där, har hittat till din blogg..kul och läsa!

Coola kläder...hur går det med dansen, är det fortfarande kühler som gäller?!

Och du tatuering är super häftig..vad var det den stod för/ betyder?...

Puss på dig <3

2009-10-22 @ 21:18:43
Postat av: lo

hej lisa!

haha va roligt att du hittat, för det är nämligen här det händer..

dansen går bra, efter min paus på dryg ett halvår så har jag kommit tillbaka, och allting går jättebra. jobbar nu som danslärare till barn mellan 4-12 år, superkul (älskar att låta såhär tjeck och glad, haha) och så tränar jag självklart själv, på en kvällslinje på külers, och förtillfället har jag fått dansjobb.

hur har du det i tyskalandet? vad är det för dans du dansar? har förstått att det är en hel del, läste på din blogg för ett tag sen..



nu blir det en bok dehär.

tatueringen, är med alice och det står "true" alltså, sanning. står för vår vänskap, vår kärlek.

puss ha de bäst! vill träffa dig i december, du kommer hem då va?

2009-10-22 @ 23:34:29
URL: http://louielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0