Nattligt besök

Nyklippt sitter jag här och lyssnar på naturmusik, väldigt avkopplande. Ska ta och lägga mig strax, först borsta tänderna och sen läsa min underbara bok som jag inte hunnit läsa nu på ett tag, äntligen.

Full rulle. Denna vecka, har jag jobbat och också fått vikariera en hel del, som danslärare. Fantastiskt roligt faktiskt, att bara hoppa in sådär en gång, få se en ny grupp och utveckla nya människor och ge ett intryck som dem bara upplever en gång, man kan grubbla länge på dedär, iallfalla jag. Om Alice läser detta nu, så, Alice - Jag vet att du nu sitter och mumlar för dig själv "de är bara lo som skulle säga så och gräva så djupt i något". Hej Alice.



Imorgon ska jag fotograferas, utomhus i höstens vindar, får hoppas att det blir bra väder bara..
-Va synd att detta inlägg bara handlade om vad jag gör, har gjort och ska göra. Jag brukar tycka de e uruselt att läsa sånt, men here we go again, blogg e alltid en blogg, de råkar ju oftast blir så. Idag är det lördag, en mycket tidigt sådan, och ja, så kan de gå, idag behövdes detta komma ut, och de blev som de blev.
Godnatt goda onda folk
// Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0