Min unge ska heta Rebus


Jag ska unna mig choklad idag, ska köpa det på vägen till "mina barn", med andra ord - snart. Chokladen ni ser på bilden är pruttgod (väldigt ful bild dock). 75% Choklad med smak av Lime. För dig som tycker om mörk choklad, mycket värt att prova.

Nu ska jag göra mig någon lunch innan jag beger mig iväg för att jobba på flitigt tills ikväll. Så, på med stövlar och geväret ska med, nu ska de ut i skogen och jagas. Kanske hittar någon mås, om jag har tur..

Ikväll ska ni få bilderna på alla mina hårcölörs.
Ha de super!
// Lo

Kommentarer
Postat av: Virre Goldie

Lo, vart hittar man denna choklad?

2009-10-21 @ 22:47:49
Postat av: lo

närmsta livsmedelsaffär! ica typ

2009-10-21 @ 23:49:07
URL: http://louielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0