Min tatuering, varsågoda

Mamma och pappa har åkt nu. Dem reser till Italien idag och ska se olika städer, dem får det underbart, det känner jag på mig. Jag saknar dem redan.
Sen har jag ju tatuerat mig! På bilden ser ni den, väldigt dålig bild (gillar bilden), ni ska få se en till i nästa inlägg. Det sägs att just foten är de ondaste stället man kan tatuera. Om det är sant så känner jag mig rätt trygg, för det var faktiskt inte så farligt alls.
Tatueringen är tillsammans med min mycket goda vän Alice. Vi har samma text och den sitter på samma fot. Det känns fantastiskt att dela något med henne.

Nu ska jag iväg till odenplan och möta upp Liisa. Vi ska köpa hårfärg och sen ska jag fixa till det hon blev missnöjd med efter hon hade varit hos frisören.
Sen är det träning.


Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lycke

Var gjorde du tatueringen? Vilken tatuerarstudio? Supersnygg.

2009-10-20 @ 20:15:26
URL: http://lye.blogg.se/
Postat av: lo

tack så jättemycket! jag gjorde den på eaststreet i stockholm, södermalm :)

2009-10-21 @ 01:20:15
URL: http://louielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0