"Like you've never seen him before"

Ååååh kickboxning var grymt! Ni som provat förstår mig nog. Haha, jag höll faktiskt på att svimma ett tag, helt galen träning, men så sjukt rolig! Är sugen på att börja köra regelbundet.. ska bara kolla upp priser och tider sen kanske de smäller, igen!

Jag ska på bio strax med mamma och pappa. Jag ska se Micheal Jackssons film, "This Is It". Rykten flyger hit och dit om att det inte ens är han själv som medverkar i filmen och att den är värdelös.
Jag ska se den med mina ögon och utgå därifrån, det är nog en bra idé.


Ha en skön fredagskväll!
Du är vacker
// Lo

Kommentarer
Postat av: Jarre

Hur var mj filmen? Gör ett inlägg om det, hade velat veta din syn på den. Cool.

2009-11-01 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0