Kardemumma

Johanna hade gjort egna praliner igår, mycket goda och väldigt skickligt gjort. Mörk choklad med kardemumma-smak, ååå gott.

Nu är jag vaken, trodde jag iallafalla skulle snosa minst 10 ggr, men blev faktiskt bara 2. Gårdagskvällen/natten blev rolig, lite smått galen men man kan inte förvänta sig annat när det blir så spontant. 4 timmars sömn på dehär, och här sitter jag, smått mosig och med en rykande locktång bakom min rygg. Det känns bra, jag känner på mig att dagen kommer gå superbra. Minst sagt KUL iallafall, ett centrum fyllt av färg, dans, cirkus och massa gosaker kan nog inte stoppa mig för att le.

Nu måste jag få i mig frukost. Kaffe, 2 ägg och knäckemackor står redo på bordet.
Vi hörs ikväll! Önska mig lycka till!
//Lo

Kommentarer
Postat av: jack

Underbar skön blogg. Det är faktiskt j*vligt svårt att uttrycka sig när man ngn-stans vet att väldigt många kan läsa den. Du är väl snart klar på gymnasiet?



Själv jobbar jag med det tionde skolåret. Har elever som snart fyller 18 år, men ligger långt efter.

Jämför jag med ex. dina resultat/prestationer, så ligger du i elitdivisionen och mina nuvarande elever i ligan två divisioner lägre. Men, jag ger mig inte.

Här ska det analyserar säger jag. Dem:- vad betyder det?

-Jag: stön och suck....

2009-10-24 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0