Inspirations/Kreativitetsknappen på OFF

Jag har inte haft tid att läsa min bok på jättelänge, det gör mig galen. Men nu, äntligen, ska jag läsa en stund. Sådär mysigt med tända ljus och sätta på mig jättestora kläder och mina mystofflor. Bra idé.

Igår var jag ute. På Victoria. Blev en väldigt rolig kväll! Åkte dit med Alice och Dora. Mötte Jesper, Petter (gamla vänner) och några vänner till dem. Jag hittade också Ludvig (gammal klasskamrat) där, så vi blev ett glatt litet gäng.

Har tidigare idag jobbat. Har satt ihop nummer till barnen inför Julshowen som börjar närma sig. Jag hade ingen inspiration eller någon slags energi, det är så frustrerande. Men inget fel med det, en trött dag utan inspiration möter alla förr eller senare i sina liv.
Ikväll kommer Marcus över. Vi ska titta film och bara ta det lugnt. En myskväll med Marcus.. kan inte bli bättre, de passar mitt mode perfekt.

Ha de bäst
//Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0