"Vi delar nästan alltid lika"

Jag vaknade 13:00 idag, och jag har sovit hela natten utan att vakna en ända gång, fantastiskt, mycket värt alla dessa timmar av sömn.

Idag ska jag planera jobb. Dansklasserna fram till Julshowen. Vem ska göra vad på showen? Hur ska upplägget på dansklasserna fram tills dess se ut? Ska jag behålla något jag hade innan lovet? Vad jag ska göra för koreografier? Det är så de fungerar..

Vi har i min underbara familj infört en liten regel på torsdagar, och idag är de torsdaaag. Städ-dag. Vi har uppgifter på områden i hela huset. Jag tror det kommer gå hur bra som helst. Det går ju snabbt när alla gör någonting (vilket blir allt tillslut)! Jag har mitt rum, matrummet + toalettplock (eftersom det bara är jag som sprider ut mig med så mycket grejer över hela toaletten). Detta låter väll inte så farligt, jag ser fram emot att städa, för första gången, just för att det är sagt att "På torsdagar ska e städas" och att alla kommer att städa samtidigt. Vi är allt en gullig svennefamilj.

Jag skulle vilja träna idag men.. frågan är om jag verkligen behöver det. Jag var på afrikansk-dans igår, och imorgon ska jag på kick-boxning! Är nog bra om jag vilar lite granna, laddar upp krafterna.

Juste! En sista grej. Jag var i stan igår med Alice. Jag hade precis fått min lön. Det säger allt? In på Lagerhaus, köpte en fin kökshandduk där det står "DIN MAMMA JOBBAR INTE HÄR", haha fantastiskt roligt. Jag köpte också lite smått och sött till min mamma och till min pappa.
Jag älskar att ge presenter. Det skulle kunna bli min hobby, bara jag hade en rullband som framkallade pengar av sig själv. Jag skulle verkligen kunna bli dendär "romantiska machomannen" som ger kärlekspresenter i stort eller litet format, jämt. Men... bara jag hade pengar...
Här kan ni se bilder:


till pappa


till mamma


till pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0