WARNING! (långt inlägg)

Kan bara förvarna sådär smått och kort (jag ogillar långa textinlägg, eftersom jag har så fint kallat "lässvårigheter" jag kollar helt enkelt bara på bilderna. och bara för det finns inga bilder med i detta inlägg, feel the pain)

Nu verkar klockan vara sådär mycket igen... precis lika mycket som den var vid den här tiden igår. Jag tror nog klockor kan ljuga. Eller hur, varför skulle dem inte kunna ljuga? Precis som vi människor? (vilket vi självklart aldrig ska göra, men som händer) För vem har egentligen bestämt att klockan nu är 1 och inte 5? Konstigt dedär...

Jaha, här sitter jag. Har tittat igenom (inte alla, men nästan) Blogg Awards nomineringsfilmer. Kul grej. Börjar fundera lite på mitt egna bloggande. I filmerna berättar dem ju om varför dem bloggar, hur länge dem gjort det, och kanske något inlägg som på något sätt symboliserar deras blogg. Nu vill jag ju faktiskt inte vara så tokig att jag svarar på dessa frågor här och nu, utan det fick mig bara att fundera. Skönt fundera, inte jobbigt fundera. Ibland kan man ju fundera och då inser man att man funderar på något helt ovesentligt, inte så. Så vi är med på den punkten.

Byte av samtalsämne. Det är jag förövrigt väldigt bra på, byta samtalsämne, inte av någon nervös anledning utan mer att jag "brukar vara lite överallt/kan råka flyga iväg någon annanstans", tänker en hel del, försöker på något sätt hinna så mycket som möjligt, få ut allt jag tänker på, toppen.
Men, till saken. I tidigare inlägg har jag skrivit om självkänsla. Jag vill bara tala om att - Om det är något ni vill fråga eller om det är något ni vill veta mer om är det bara att trycka på den fina "kommentera"länken och skriva direkt från hjärtat, så ska jag försöka vägleda dig på bästa sätt. Hur bra som helst ju.

Kom på en till sak! Jag ska visa bilder på alla mina hårfärger jag haft. Låter nu som jag har haft grönt, rosa, turkos, det har jag tyvärr inte, hade varit roligt, men nej. Brunt, Svart, Rött och Blont. Så är tanken då att ni ska få säga vad ni tycker jag passat bäst i, ÅH så roligt det kommer att bli!

Godnatt!
Puss // Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0