Mia, Gubbar och Blåsor

Godmorgon!
Jag mår jättebra denna tisdag. För idag ska jag på Mia Törnbloms föreläsning "Självkänsla nu!". Det ska bli skitkul. Jag lyssnar också förtillfället på Pince, och det gör ju inte situationen sämre direkt!


på bilden: självaste mia törnblom


Fick få upp kl 08:00 idag för att några gubbar skulle gå runt i huset och kolla ventilationen. Det var iallafall det mamma och pappa sa, att jag "var tvungen att gå upp". Jag gick upp, gubbarna var här, men inte gick dem in i mitt rum inte? Så nu sitter jag här, jag hade ju velat sova lite längre. Men 8 timmars sömn, mycket bra ändå, kanske inte behövde mer, hade nog bara blivit seg.. faktiskt.

Jag måste också få dela med mig av att berätta hur jobbigt jag tycker det är att ha blåsor i munnen, jag tjurar ju ihop, det är inte roligt alls. Jag har kommit på att känslan att ha blåsor i munnen är nästan den samma som att äta wasabi. När man äter wasabi går de plötsligt upp i nästan, fylls i hela bakhuvudet och lika hastigt som de kom så är de borta. Men snabbt är man där igen och på något sätt har man glömt bort att de var så starkt. Blåsor är typ likadant. Man glömmer bort att man har de och blir som påminnd varje gång man äter något surt eller borstar tänderna, AJ.

Ord för dagen, denna morgon iallfall..
Jag skriver säkert något när jag kommit hem från föreläsningen.
Säg gärna hej! Ha de bra!
// Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0