Tricks of the trade - Paolo Nutini

Jag sitter och lyssnar på musik.
Jag funderar över livets sanna och falska sidor. Dem jag älskar och dem jag inte behöver. En befriande känsla berättar för mig att jag är ok precis som jag är, jag är jag och det finns ingen som kan ändra på det, bara jag som kan ändra om något inte känns rätt eller bekämt. Att ifrågasätta andras beteende tar energi från oss som vi själv behöver, för att kunna lysa och visa den magi vi bär på.
Jag var idag på hälsomässan och köpte mig ett armband (jag har förövrigt aldrig smycken, de vet ni som känner mig väl) och jag köpte också e nyckelring.
Armbandet är en kedja och en berlock med text, som det fanns massa olika att välja mellan. På min berlock står det "vacker & stark. bär på mirakel" och på nyckelringen står det "se, inse, det finns ingenting som du inte kan göra"


Nu kommer Marcus..
//Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0