Then fall apart in parts

sjukt hur ens värld kan förändras, över sekunder, över dagar

Godkväll. Innan jag lägger mig i sängen så ska ni få äran att se lite bilder och sen få reda på vad som sker på lördag. En lång historia är mycket skönare att berätta genom bilder, ord behövs inte, inte heller någon förklaring.















Sådärja.
Och nu, lördag. På lördag är det MGP Nordic. Två bidrag från Sverige, två från Danmark, två från Finland och två från Norge. Detta är alltså en musiktävling, även kallat lilla melodifestivalen!
Jag och åtta fina dansare kommer att köra vår grej i öppningsnummret till "can you feel it - michael jackson", kl 20.00 prick, gäller att inte missa med andra ord.
Sen får ni inte glömma att ringa och rösta. Jag vet inte alls hur tävlingens koncept ser ut, hur något fungerar eller hur man röstar. Ni får följa programmet som är mellan 20:00-22:00 och stötta Sverige, Norge, Danmark eller Finland!
De hela sänds på svtB.

Nu ska jag sova. Jag ska upp tidigt imorgon.
Mina tre timmar av sömn min kropp just nu lever på fungerar inte mycket länge till.
Godnatt
//Lo

Kommentarer
Postat av: Maria

2009-11-28 @ 09:10:11
URL: http://inyourass.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt att min dator e knäpp o skriver kommentarer i Marias namn, försöker igen :) hahah. fina bilder :)

Det var en himlans rolig kväll må jag säga!!!!

GÖRA OM!

puss

2009-11-28 @ 09:11:51
URL: http://wibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0