Somnade 05:45 imorse

Kvinnomage + Vaccinerad = Bra tajming

Jag vaknade imorse (blev väckt) och trodde jag hade fått en rejäl smäll. Jag kände mig så bakis att jag började morgonen med att dricka ett stort glas vatten, av ren vana, haha. Men jag insåg snabbt att det inte var de mowdet jag var i. Helt fel. Vatten, kallt vatten på morgonen går ju inte ens å svälja?

Idag ska jag träffa Joel, hänga lite, för att sen möta upp mina stjärnor Johanna och Alice, på götgatan. Därefter tar vi alla våra fötter med skor på och går till Södra Latins Gymnasium, där vi en gång matats som djur på zoo och den platsen vi en gång trodde vi aldrig skulle komma ifrån.
Vi ska titta på årets dans-3or. Dem har föreställning, och heter så tjecks som: Close your ears



Musik: Shawn McDonald - Take my hand
Nu ska jag läsa
//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0