One last time

Jag mådde så dåligt. Jag hade blivit lämnad ensam gång på gång i över ett års tid, och hade tappat mig själv för länge sedan. En människa att älska, jag hade inte det, jag hade det. Jag vågade inte vara glad, inte skratta, inte må bra, jag skulle bli slagen, av dig och av mig.
Jag befann mig i en dröm. Jag åkte karusell. Karusellen körde snabbare och snabbare, tillslut kunde jag inte hoppa av, det skulle göra för ont. Jag mådde illa.
Djupt inne i mitt hjärta visste jag hela tiden om att jag inte gjort rätt val. En drog, två droger tog över. Kärlek och missbruk. Jag kom inte ur, hur jag än försökte, jag kom inte ur.

På min väg genom de suddiga, lyckades jag lära mig ett och annat om mig själv, om min värld, om mitt liv och om de val jag gör.
Jag är frisk. Jag är inte sjuk längre, jag mår inte dåligt.

Jag finns för att jag ska finnas
Jag älskar att leva



Nu ska jag jobba. Ha en bra måndag fina ni
//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0