My kind of love

Morgonen började med tårar. Jag försov mig totalt och vaknade (blev väckt av telefonen som ringde) den tid jag skulle vara på svthuset, bra Louise! Efter 5 minuter sitter jag i bilen, där jag förövrigt gråter som ett barn, efter 10 sitter jag på tunnelbanan, efter 15 sitter jag i en taxi. Och inte nog med det, mitt kort fungerade inte att betala med i taxin så var tvungen att åka till närmsta bankaoutmat, vilket kostade ännu mer?
Sen löste de sig. In i studion, där alla väntade, dansare plus hela teamet, lite småpinsamt. Men som tur var hade dem inte hunnit köra ännu, så jag tog ett djupt andetag och satte mig på min plats, sen va vi igång.

Min morgon. Helvetesmorgon
Jag citerar taxichaffisen - "Dethär är inte din dag helt enkelt!"



Jag ska på dansföreställning kl 19.00 och då har jag förhoppningsvis hunnit lugna ner mig, haha.
Hej så länge!
//Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0