Mr.Oizo - Flat Beat

Lussebulle, pepparkaka, glögg, ett ljus av fyra,
en å annan kyss och ett otroligt bra humör.

Hela dagen, alla dess timmar och minuter har rullat runt bland varma känslor och ögonblick. Inte för att jag har gjort så mycket, men jag har mått otroligt bra hela dagen. Känns skönt.
Avslutning med nybakta lussebullar och lite glögg på de gjorde ingenting direkt sämre. Jag har aldrig förstått meningen med att "söndagar är skit". Jag älskar söndagar? Varje söndag har något att bjuda på. Synd för er.

700 bilder, ca. Om jag ska vara ärlig - 630 st. Bilderna är tagna från fredag till idag, tre dagar och så mycke bildz. Och självklart ska ni få se några utav dem, bara att vänta, en stund, en dag - eller två!

"Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!"
"Den som väntar på någon som gått, väntar alltid för länge!"


//Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0