Morfars födelsedag, Gratulerar bästa

Jag värmer min soppa, min lunch i micron. Blir en väldigt sen lunch, jag vet, men så brukar de se ut på lördagar eftersom jag har träning sån knasig tid, 18:00-21:00. Middag blir när jag kommer hem så det passar bra att äta en sen lunch. Nu vet ni det!

Idag har jag koreograferat till Julshowen som är om bara 4-5 veckor, vet inte exakt. Jag är asnervös, har ju aldrig gjort detta förut? Lite smått stressad över att är så lite tid kvar. "Heeeej mitt vinterlaaand!" och "Vi ska sy och vi ska klippa!", älskar dedär mössens fina stämmor, de liksom piper i öronen efteråt.
Jag har läst också. Haft tänt ljus i mitt rum hela dagen så de luktar doftljus i hela mitt rum + halva huset. Härligt lugn lördag, bortsett från mössen..

Balett 18:00 - 19:30
Jazz 19:40 - 21:00


//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0