Det värmer så när dina ögon ler

Godkväll. Här har ni mig, äntligen tänker ni, mhm.

Tempot på denna helg har varit i 180 och min kropp är sådär lagom slut nu. Ständigt har jag varit hungrig, trött, haft träningsvärk och sömnbrist, det är nog ingenting man ber om va. Idag när jag kom hem, tänkte jag - Vart fan ska jag börja? Ska jag duscha? Ska jag kissa? Kanske äta något? Säga hej till mamma och pappa? Städa mitt rum? nej men ni förstår, allt snurrade samtidigt som jag stod rätt uppochner och kunda knappt förstå hur jag orkade stå på benen.
Ni hör, mitt liv, så jobbigt. Tänk, finns nog INGEN som har de värre...

Fredag: Fika i staden, Repa 17-20, Utgång, Sova borta
Lördag: Möte 16-18, Träning 18-21, Spelning på HarryBJames, Sova borta
Söndag: Repa 11-14


"de e sant"

Ny vecka. Nya dagar. Nya timmar
Nya chanser till att leva de liv jag vill leva
Hej!
//Lo

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA asså jag ÄSLKAR dagens tips videosarna!! Du har gjort min dag!

2009-11-23 @ 16:01:16
Postat av: MELLA

de va från din granne btw.. hon som gillar metal!

2009-11-23 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0