A little green

Inatt drömde jag att jag hade rött hår, träffade Johan (en vän jag inte sett på ett tag) och att Jonna ringde (också en vän jag inte sett på länge, allt för länge). Tänk hur drömmar kan vara verkliga, jag trodde ju faktiskt seriöst att mitt hår var rött när jag vaknade och att jag mött dessa två. Det tar tid, under dagen inser man att det var en dröm, men man släpper de inte helt, för de känns fortfarande allt för verkligt för att bara vara en dröm.
Haha, just mina exempel om mina drömmar jag hade inatt kanske inte är de mest "verkliga" och dem mest "berörande" drömmarna. Det finns ju sådanna som aldrig släpper ifrån ens huvud. Kanske om man mött någon man saknar, att den man älskar plötsligt dör, eller att man ska någonstans. Där har vi jobbiga drömmar, som vi alla mött eller kommer att möta.
Vi drömmer helt ofrivilligt, utan medvetandet med oss.


Nu ska jag skriva loggbok.
//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0