onsdag och rökning dödar



godmorgon!



idag börjar jag skolan 12:35, rätt skönt va. jag sov väldigt bra inatt, stolt över mig själv faktiskt. har inte sovit bra alls de senaste nätterna, kroppen verkar vara på högvarv när jag lägger mig för att sova. det är kämpigt, det vet ni som också har svårt att sova.

juste fan, nu kom jag på! om precis en vecka ska ju jag på 1:ornas dansföreställning, det ska bli skit kul att se! det är så roligt när man tänker tillbaka på hur det var i 1:an, hur man var och vad man gjorde, katastrof.
nej men det ska bli kul, ser verkligen fram emot att applådera.
kom bara och tänka på det...

och resten av veckan, och helgen, hur ser de ut då?
jo för min del är det så att imorgon efter skolan ska jag rusa till yogan som börjar 18:30.
fredag ska jag inviga mitt barnflickejobb hos den familj jag ska vara hos, från13:00-18:00 med två småkluttar, theodor och alexander, jag längtar till fredag!
sen på kvällen ska jag glida till gymmet med mamma, pumpa så ådrorna lossnar från huden, mm mums. mot kvällen blir det antingen hemmakväll eller att jag glider över en snabbis till en kompis som är bestulen på sin klockan, han vill ha tillbaka den...
lördag, heja lördag! kanske blir spinning 11:00, det visar sig hur snabb jag är på att komma ur sängen där på morgonen. kvällen snackas de om ett födelsedagsfirande på den så kallade klubben "SOGNI" för cimon som fyller 19 år, jag tänkte köpa honom för två kor och en get, hoppas han blir glad.


dagens tips: unna en muffins till dig, och en till dig själv
//lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0