LÅT DET VARA





rör sig. system. synka. missförstå. jobba. pipljud. kallt som fan ute. jag hoppas du gillar hawaiihatten? gräva. förutse. död. ha koll, skita i de totalt. förstår självklart. spelar svår. picknick. löv. förvånad. glad. lycklig. stuts. hopp. ramla. ticka. hicka. falla. nalla. du tog fel jacka. de skaver någonstans. juste. nya skor. fina. tack. ska vi titta på varandra? ring inte mig. jag ringer dig. 52. fan va mätt jag är. struktur och tolkning av gissning. fin eller ful. ful. helst. blommorna behöver vatten. tänkt vad man inte tänker ibland. sopa. kratta. plocka. pickopack. dra du, det är lugnt. finska. italienska. tyska. har du varit där? i afrika. jag gillar mina händer. dem är fina när dem rör varandra. slå inte, titta bara. titta medans han slår. 44. gräsfläckar. lyckas. bli kär. är du kär? va roligt. verkligen. riskera liv. liv reskerar. bröst. kvinnotuttar. manstuttar. ser du nu? där. här. var. när. hur. jag blir nog sen. förlåt. du ska bli kung en dag. hoppas du är nöjd nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0