emma emma emma





emma äger lördagen den 7/3, men den firas imorgon och då ska jag troligen över och säga hej och grattis, ge henne en gåva och önska att vi ses oftare än vad vi gör, vilket är aldrig.
planen om att lämna tillbaka klockan spricker, och att pumpa ådran lite på gymmet, får skjutas upp helt enkelt.
jag köpte en present (två små) till emma idag, som jag hoppas hon kommer tycker om.
jag saknar henne, det var verkligen för länge sen vi sågs.

sen vill jag också meddela att alice ska med mig på yogan nästa torsdag, pressar henne lite nu med att skriva det (hon har nämligen inte bestämt sig en) men kära alice, det har jag och du ska med, kl 18:30 är du välkommen med mig.

det var nog allt.
mår rätt bra idag, tack för att vänner finns som verkligen lever och får en att känna hopp och kärlek, vilket är något jag verkligen märkt är viktigt. det borde alla förstå, men ibland kan man mista synen, hörseln och känseln. sakta men säkert börjar ljuset tränga sig genom ögonlocken, fingrarna tinar och locket släpper i öronen.
tack


Kommentarer
Postat av: alice

haha, ja ja! jag ska med...

2009-03-06 @ 10:40:09
Postat av: johanna

jag finns, och älskar dig. går vid din sida och håller din hand

2009-03-06 @ 12:47:15
URL: http://aktuelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0