Mjölk + Kaffe + Socker



Vandringen på stigen som student och arbetslös går inte så bra. Att hitta och få ett jobb är inte lätt må jag säga. Kontakter krävs. Iochförsig har jag kanske inte gjort allt jag kan men jag har försökt att göra mitt bästa iallafall. Så... du som läser detta och har lediga jobb att erbjuda, hör mer än gärna av dig till min mail, [email protected] 

Förövrigt mår jag himla bra, som jag skrev i de tidigare inlägget. Solen gassar på och det ska den göra ett bra tag till, enligt SMHI's information. Resorna till Gotland och Grekland är bokade och klara. Min spargris börjar bli rätt tung också, de är ju aldrig fel. 
Och nu ska jag iväg till VällingbyCentrum och köpa mig ett par nya skor. Sen blir det väll alltid något mer som följer med mig hem, som trånar och ber om att få bli min. Jag är oftast rätt så väldigt lättflörtad på de planet.

Bilder och dyrligt kommer nog upp senare för er som är nyfikna.
Puss Lo
ps. min mamma gör världens godaste morotskaka!

+ en bild på min snygga bränna jag lyckats skaffa mig i dagens hetta,
inte alla som har flames på magen ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0