Redlight



Godkväll!
Jag är så himla trött. Efter en lång dag, väntan hit och dit så är man äntligen hemma och känner sig någolunda bekväm med livet. Jag sitter här och gör en massa quiz på facebook, så kul har jag. Önskar att någon kommer hit och tänder ljus och lägger sig bredvid mig i sängen för att hålla om.
Men va vore de va? Tråkigt kanske. Faktiskt skönt att man för en gång skull har en egen bana att följa, egna skor att trampa sönder.

Imorgon blir det handla, jobba, mottagning och avslutningsvis myskväll med Marcus.
Nu behöver jag sova. Jag mår lite illa. Godnatt
Jag älskar mina vänner, jag är stolt över er
//Lo


Kommentarer
Postat av: johanna

jag är stolt över dig

2009-06-06 @ 17:26:57
URL: http://aktuelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0