Nu är de jul igen





Godmorgon pärlor!
Dagen är inte lika fin som igår, eller i förrigår, eller i förrförrigår, om det är någon som missat det eller bara glömt dra upp persiennerna. Grått och säkert kallt, har inte varit ute ännu men det ser ruggigt ut. Jaja, inget att gnälla över. Jag gillar faktiskt regn, jag uppskattar det, inget att hänga läpp för. Nu när det varit så varmt och gassigt länge så är det väl kanske dags för lite uppfriskande vatten till våra vackra skogar.
Apropå miljön.. Snart ska det röstas, 7 Juni. Inte glömma det nu ni som fyllt 18, passa på, skit bra ju.

Jag tänkte springa ner och duscha i min gyllene dusch. Sen ska jag iväg till skolan, stoppa in min skål i ungen i keramiksalen, sen äta lunch i skolan - billigt och (oftast) bra. Efter tack för maten så ska ta mig upp till estetkorridoren (där dans/teatersalarna befinner sig) och där vetni, där händer inte vad som helst, utan där kommer 1orna samt 2orna visa upp ett spex dem planerat att visa upp för oss, till oss, om oss. Sen bjuder dem på fika. Mums.

Jaja, nu iväg till duschen.
Ha en bra dag nu, ät inte för mycket morötter (du blir gul)
//Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0