Johanna x2



Ja Godmorgon
Klockan var ställd på 10:00.
Jag vaknar upp, lugnt och stilla och tar en titt på mobilen. Klockan var då 09:59, jag tar upp mobilen i handen och alarmet ringer. Hur kan de hända? Händer ju nästan hela tiden, och säkerligen för alla då kroppen ställt in sig på en viss tid. Men häftig grej faktiskt, det tycker jag.

Igår kom Johanna över. Vi tog en prommenad till pizzabutiken i Ålsten. Sedan mötte vi upp Simon och Melanie och la oss på Solviksbadets strand. Gymmet skrek och jag tog mig dit medans Johanna väntade hemma som en söt liten hund på att jag skulle komma hem. Och lyckligtvis kom jag ju hem tillslut.
Idag blir det samma visa. Men vi skippar pizzan idag. Solviksbadet är det som gäller.
Nu ska vi äta frukost.



Vi hörs.
Puss // Lo

Kommentarer
Postat av: Mirella

Vad duktig du är som går till gymmet:) Jag vill också orka gå:P



Kul att träffa er på stranden också!:)

2009-06-30 @ 20:53:59
URL: http://mileh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0