Underbara värld



Hallå hallå hallå upp och hoppa!
Jag är på jättebra humör idag. Fast man vet kanske inte, snart faller man väll. Typiskt när man säger så. Men ska leva nu, i stunden, idag. Dagen ska få vara fredag, ljus och härlig.

Imorse, runt 10tiden brummade jag, mamma och storebror iväg till gymmet. Armar, bröst, axlar, mage och avslutningsvis tävling på rodd. Jag vann inte kan jag erkänna.
Så nu har jag precis ätit en god lunch. Matvete, spenat, bacon, halloumi, majs, olivolja och vinäger. Sedan tog vi en kaffe och bulle. Mycket mycket gott.

Det som sker härnest är att åka med mamma och pappa (plånboken) för att handla mat och dyrlikt inför Greko-resan. Tonfisk, Nudlar, Mackrill.. ja ni förstår. Märker att jag har någon jobbig tendens att rabbla upp saker, som punkter. Hoppas ni accepterar mig som jag är. Jag försöker så gott jag kan.



Kommentera gärna. Vill inte tjata om det, lite känsligt område.
Men tråkigt när det blir så ensamt. Säg bara hej så blir jag nöjd!

// Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0