Styckas, är de de du vill?









































Go'dá
Jag var en sväng in till storstaden. Mamma gled in och sällskapade. Där köpte jag - Shorts, Bikini överdel, Sunglasses (bilden), Tröja (bilden).
Och nu ska jag börja med packningen till Gotland. Pappa har skrivit en fin lista över vad som ska med. Jag kanske inte har berättat, men jag ska iväg en sväng till Gotland med familjen. Cykelsemester 5 dagar. Ska bli riktigt skönt att komma iväg faktiskt. Iväg från alla ord och tankar som bara ger en dålig energi. Rensa skallen lite, få tid för mig själv och tid med dem jag älskar mest.
Städa också. Å så tråkigt.

Puss // Lo


Kommentarer
Postat av: kj

vah, vem älskar du mest ? :( :P

2009-07-04 @ 20:59:51
Postat av: lo

er dummer. ska ju vara med min familj. dig philip mamma & pappa, som jag älskar mest

2009-07-04 @ 21:42:15
URL: http://louielo.blogg.se/
Postat av: Dennis

Du får ha det så kul=)

2009-07-05 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0