Kissie?





Välkommen hem
Tack!

Jag har varit och handlat stört mucho grejor (mat) till Grekland-resan. Mycket roligt. Jag har också köpt (mamma betalade) hårfärg, blonderingsgrej, ska fixa utväxten. Frågan är ju hur det ska gå till. Antingen blir det "hyffsat, jag överlever" eller så blir det "kaos, va helvete". Men världen går nog inte under för det, något jag lärt mig, av alla dessa hårinsidenter jag varit med om.
APROPÅ världen går under, så kom jag å tänka på min bror, den store av dem. Han äger en blogg, han ritar serier, mycket underhållande. Kom å tänka på en speciell av alla dessa serier. Den jag tycker mest om. Där en kille tar på en tjejs bröst, och på nästa bild så har världen sprängts. Tänkte passa på att göra reklam för honom.
Hans bloggadress är http://drouggs.blogspot.com/ - very good for you.

Ikväll ska de grillas. Blir Kyckling, rotfrukter, majskolvar och mumsiga såser till. Åhå så gott. ´
Din dag kommer också.

Puss // Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0