Färga hår + GrönaLund + Packa



Klockan är 15:15
Igår morse färgade jag mitt hår. Min utväxt. Som jag nämne i tidigare inlägg så skulle de antlingen bli hyfsat eller kaos. Men konstigt nog, så blev det väldigt bra. Det var det.
Jojuste, det blev färg över, så jag väckte min lillebror med att kleta in färg i hans hår också.

Vid denna tidpunkt, igår, anlände jag till GrönaLund med familjen, kusinerna plus Jonna. Insane, Extreme, Jetline, Frittfall, Frittfall Tilt, Pop-expressen, Lustiga huset, Flygande mattan, Häxkvasten, pizza och mjukglass. Kickar gång på gång, fan va det är underbart att åka karusell.

Idag. Söndag 12 Juli. Om två dagar åker jag till Grekland. Ohohoj. Det var inte det jag skulle säga nu, utan jag skulle berätta om dagens dag. Vaknade mycket konstigt nog kl 13.30? Jag sover aldrig så länge. Eller, aldrig och aldrig, händer väll kanske någon gång, men inte ofta, iallafall inte nu på senaste. När jag hade vaknat gjorde jag mig lite mat. Varning! (nu kommer punkterna igen) Mathavre, Spenat, Gula babytomater och en liten klick Cremefresh.
Nu inser jag att, för att kunna sortera/packa/slänga in smutstvätt måste jag städa mitt rum för att finna alla dessa kläder. Åhnej! I mitt rum finns allt möjligt just nu. Den som spar han har.
Till gymmet ska jag kl 17.30 för att köra Bodypump. Sy min klänning ska jag också göra, den är för lång så jag ska sy upp'na.

Ja de va en hel del info. Nödvändig eller ej, ta de hur som.
Hoppas ni får en bra dag idag, det är ju trotsallt söndag!
ZzZSZzzs // Lo









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0