Almenacka + Egen lägenhet. Redo





Det är såhär det går när man snurrar runt. Tappar bort sin almanacka. Måste leta. Jag ska ju ringa massor av samtal idag, och nummrena är ju självklart uppskrivna där.  Kom tillbaka.

Solen gassar ju iallafall. Dagen ser ut att bli skön. Inte en ända sysselsättning idag och jag känner någon slags fantastisk känsla över att jag älskar att vara med mig själv. Apropå att vara med sig själv, jag vill flytta hemmifrån. Kunna tända ett ljus och sjunga i kastruller i ensamheten. Fast å andra sidan tror jag att detta kommer funka någon vecka sådär. Skrämmer lätt upp mig själv, och är väldigt sällskapssjuk. Men att flytta är ju ännu ett steg ut i livet, man kanske skärper sig. Därför vill jag bort, vill ha ansvar över mitt eget, inte över någon annans.

Ha de bra nu. Nu måste jag leta efter min almanacka.
Puss // Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0