Grekland om 20 timmar, från och med NU!



Godmorgon allesammans!
Dagen innan jag åker till Grekland och här sitter jag och dricker en kopp te. Måste bara tilllägga att det är te utan koffein, vilket är väldigt dumt, jag som behöver pigga på mig. Jag är lite krasslig, ont i halsen och så har hostan kommit tillbaka, fan, sån jävla otajming. Men idag ska jag faktiskt försöka bli frisk. Genom att äta bra, få i mig mycket vatten, vitaminer m.m och kanske inte sitta vid datorn så mycket som jag gör. Det var nog klokt sagt av mig, det tycker jag.

Ett till klagomål. Igår var jag ute och tog en prommenad med ett par skor som jag aldrig använder. Men dem är liksom "bra för fötterna" så jag tänkte, amenvisst jag tar dem. Efter en kvart börjar de skava. Efter 25 minuter börjar de liksom riva på något obehagligt sätt. 40 minuter har nu gått och jag ristar in två punkten i hälarna som lyckas förvandlas till två SKITSTORA blåsor. Hur ska de gå? Kommer jag kunna ha på mig skor i framtiden eller behöver jag ha flipflops till döden ger mig ett datum? Frågan är svår.

Vi hörs sen


Kommentarer
Postat av: Alex

Ha det grymt i Grekland nu och slappa riktigt jävla mycket..

Ät lite tzatsiki för mig oxå..;) Puss

2009-07-13 @ 12:19:06
URL: http://www.rockspot.se/alexander
Postat av: lo

tack alex! jag kommer garanterat ha det helt underbart, inget att oroa sig över :D

ha de bäst här hemma! puss

2009-07-13 @ 13:39:33
URL: http://louielo.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååh vilken fin bild :O

2009-08-04 @ 01:04:50
URL: http://manipulated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0