damer och herrar



chào buổi sáng
Idag har jag framför mig en lång dag. Torsdag 26/2
Jag ska snart bege mig till Huddinge sjukhus, vägra välja ett lite mindre nära sjukhus.
Sen ska jag hem, det tar mig en timme dit och en timme hem, underhållning kallar dem det. 
Väskan packas för en åktur  på gymmet.
Efter så blir det middag i staden med mamma, sushi har vi pratat om, det var ett tag sen.
Kvällen avslutar vänligt med föreställning.

Min blogg är så underhållande.



ha en bra dag! 
det tänkte jag försöka ha, känns som en bra idé

Kommentarer
Postat av: nadia

svar: ja, man kan äta hela den utan att känna någon skuld efteråt, haha

2009-02-26 @ 12:14:11
URL: http://shesaystoherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0