I want this feeling to go away

Inget jobb (inget liv) = Inga rutiner

Jag blir nog galen snart. Det finns inga rutiner i mitt liv just nu, allt är en enda röra alltihop. Jag äter inte bra, vilken jag om någon behöver tänka på annars skiter sig de mesta, jag vill inte falla tillbaka. Vikarie-jobbet ringer eller smsar inte, får väll se i veckan hur de blir, får hoppas på de bästa. Jag sover två gånger per dag, lönar sig i sena nätter och mycke funderingar kring allt mellan himmel och jord, känns inte sådär jätte glatt.



Det är mycket just nu att smälta för min stackars själ. Jag behöver springa jorden runt. Så därför hade jag tänkt ta mig en prommenad nu. Spinning kommer att finnas med på schemat på tisdag, det känns mycket bra, svettas ur all skit och rensa huvudet för 55 minuter.

Snakkes
//Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0