åååååååÅ hej!

Tänkte bara slänga ur mig lite nyttiga alternativ till snacks som finns i vår underbara värld istället för chips, mjölkchoklad etc. (ni fattar nog grejen)

Så vi börjar med:
- Naturella nötter (cashewnöt, mandel, hasselnöt, paranöt, walnöt)
- Fikon, dadlar
- 70% Chocklad, ju högre procent - ju bättre för kroppen (nu snackar vi inte alkohol)
- Kyssar ?
- Granatäpple m. en klick turkisk yogurt (ASgott)
- Banan med kakao på, in i frysen en timme!
- Fruktsallad? Såklart
Popcorn, utan extra salt och smör


//Lo

Kommentarer
Postat av: Jesper

Louise fan du e duktigt med träning och sånt skit nu:)

Jag orkar aldrig tänka på vad jag trycker i mig,

2009-12-09 @ 12:56:47
URL: http://jringwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0